Naujausias Las Vegaso atrakcionas kelia žiūrovus ant kojų – nori sužlugdyti žingsnį. Įtraukiantis Diskotekakurį režisavo Stevenas Hoggettas ir choreografija Yasmine Lee, švenčia revoliucinę diskotekų pradžią aštuntojo dešimtmečio Niujorko naktiniame gyvenime. 70 minučių trukmės „Spiegelworld“ kūrinys Las Vegaso juostoje, bendradarbiaujant su „Caesars Entertainment“, pasižymi tam tikram laikui būdingu garso takeliu ir nuolat tobulėjančiu šokiu, kuris plečiasi visoje daugiapakopėje erdvėje, o žiūrovai žiūri ir groja kartu su atlikėjais.
Lee skyrė šiek tiek laiko aptarti, kaip ji panaudojo judesį, kad padėtų tai pasakyti Diskotekameninės raiškos istorija.
Kokius tyrimus atlikote šiai produkcijai?
Spektaklis vyksta ankstyvosiomis diskotekos dienomis, kai tai dar buvo pogrindžio judėjimas. Mes kreipiamės į diskotekinę ikikomercializaciją, pre-Studio 54, kai įkūrėjai kūrė stilių. Tai buvo rudi žmonės, lotynų tautybės, juodaodžiai, Niujorko gėjai ir vienišos moterys. Manau, kad diskotekoje tikrai skanu yra tai, kad tai tikrai saviraiška. Tai, kas patenka į spektaklio erdvę, yra 100 procentų sukurta iš žmonių, su kuriais mes tai padarėme.
Kaip energija persikėlė iš repeticijų į pasirodymus, kai visi turėjo užmegzti ryšį su publika?
Prieš atidarymą Vegase Niujorke atlikome seminaro versiją, todėl galėjome išbandyti kai kurias idėjas ir pamatyti, kaip auditorija elgiasi ir kaip reaguoja ar ne. Jaučiau, kad Niujorko publika šiek tiek skiriasi nuo Las Vegaso publikos. Dar buvo nemažai ko išmokti.
Kaip pasirodymas pasikeitė su skirtingomis auditorijomis kambaryje?
Kai atsiduri šokių aikštelėje – kai tie ritmai, dainų tekstai ir melodijos paliečia tavo kūną ir sielą – yra kvietimas būti savimi. Net per atrankas pajutau didžiulį džiaugsmą, kai žmonės yra savo kūnuose kartu kambaryje šokių aikštelėje. Taigi ta prasme mažai kas pasikeitė, nes tas įgimtas malonumas pakylėti vienas kitą šokių aikštelėje yra kažkas, kas visuose tuose atlikėjuose buvo nuo pat pradžių.
Koks jūsų didžiausias ištrauka iš proceso?
Mums reikia vienas kito ir žmonės nori būti kartu. Būti šio šou centre ir stebėti, kaip žmonės išeina iš kambario, pasikeitė nuo tada, kai jie įėjo, buvo nuostabu.