2017 m., po septynias valandas trukusio skambučio per dvi dienas savo svajonių įmonei, San Franciske įsikūrusiai Roberto Moses' Kin, Elena Martins gavo atsakymą, kurio bijojo: „Ne“. Tai buvo antroji jos atranka RMK per dvejus metus ir antras atmetimas. „Kai aš to nesupratau, buvau labai sugniuždyta“, – prisimena ji. „Kuriam laikui atsiskyriau nuo kompanijos. Padariau šešių mėnesių pertrauką, per kurią taip pat buvau sužalota“.
Laikas, praleistas, suteikė Martins perspektyvos pojūtį ir suteikė jai žvalumo. Atsigavusi po traumos ji vėl dalyvavo atrankoje ir galiausiai atsidūrė geidžiamoje vietoje Mozės trupėje.
Martinso istorija nėra unikali. Šiais laikais atranka du, tris, keturis ar daugiau kartų nėra anomalija – dažnai tai yra norma. „Šioje pramonėje jums nuolat sakoma „ne“, todėl atranka yra jūsų darbas“, – sako Hiustone gyvenanti muzikinio teatro šokėja Courtney Chilton. Priklausomai nuo to, kuriame šokio scenos kampelyje esate, „galite praleisti daugiau laiko klausydamiesi nei sutartims“.
Išmokti atlaikyti emocinę audrą, kuri dažnai lydi nuolatinis atstūmimas, yra iššūkis. Tačiau tai gali lemti išpildytas galimybes. Apsvarstykite šiuos mąstymo pokyčius naršydami grįžtamajame klausyme.

Tai tik žvėries prigimtis
„Radio City Rockette“ Ashley Kasunich Fritz iš viso šešis kartus dalyvavo „Rockettes“ atrankoje, kol galiausiai buvo priimta 2011 m. Dabar, būdama 13-ajame sezone, ji sako, kad šiais laikais „Rockette“ pasaulyje šešios perklausos iš tikrųjų nėra tokios neįprastos: „Choreografija tokia. konkretus, o repeticijų laiko nėra daug, todėl reikia iš karto susilyginti su kitais žmonėmis.
„Tai yra žvėries prigimtis“, – sako Chiltonas. Kaip aktorius ir šokių kapitonas regioniniams ir gastroliuojantiems spektakliams, pvz Ramiojo vandenyno pietinė dalis, Merė Popinsir Elfas, ji prisimena laikotarpius, kai užsisakydavo maždaug vieną iš 50 perklausų. „Ir tai buvo labai gerai!” ji sako. Muzikiniame teatre, kur aktorių atrankos režisierius vienoje dalyje gali pamatyti šimtus šokėjų, konkurencija ypač arši. Žinojimas, kad apsilankymas gali padėti numalšinti nusivylimą ir nusivylimą, kai nuolat dalyvaujate atrankoje.

Tai ne tu (būtinai)
Nors svarbu būti kiek įmanoma pasiruošusiems bet kokiai atrankai, atminkite, kad režisieriai atsižvelgs į daugybę kintamųjų, kai atrinks, kai kurie iš jų nesusiję su jūsų šokiu. Aktorių atrankos režisieriui tam tikru momentu gali prireikti kažko ar kažko itin konkretaus. Tai nereiškia, kad nesate tinkamas įmonei ar pasirodymui – tai gali būti ne jūsų laikas.
„Tiek daug dalykų neturi nieko bendra su tuo, ką darėte kambaryje“, – sako Chiltonas. „Turite pripažinti, kad bus daug kartų, kai jie tiesiog norės, kad kažkas būtų dviem coliais aukštesnis.
Atliekant klausymą vėl yra privalumų
Nepaisant išankstinio atmetimo, sugrįžtantis klausytojas turi savų privalumų: susipažinimas su įmonės ar šou žmonėmis, procesu ir choreografiniu stiliumi; lydintis pasitikėjimas, kuris ateina su tuo susipažinimu; ir galimybę parodyti savo atkaklumą ir atsidavimą sugrįžus.

ŠEŠTASIS AUDYMAS BUVO ŽAVE. MANAGEMENTAS MSG PRAMOGOS.
Chilton ir Julie Branam, direktorė Įspūdingas kalėdinis spektaklis, kuriame vaidina „Radio City Rockettes“., sutikite, kad daugeliu scenarijų režisieriai palankiai žiūri į grįžtančius. „Jūs kuriate pažintis ir kuriate santykius“, – sako Chiltonas. Branamas sutinka: „Man patinka matyti sugrįžtančius šokėjus. Man patinka matyti, kai šokėjas iš tikrųjų dirbo, tobulėja ir gauna tai. Kasunichas Fritzas prisimena, kad per pirmąjį „Rockettes“ atranką buvo nukirstas pirmajame ture, bet kiekvieną kartą vis labiau žengė į priekį, o tai padėjo sustiprinti jos pasitikėjimą. „Režisierius galėjo matyti, nuo ko aš pradėjau ir kur pažengiau“, – sako ji. „Per šį procesą kelis kartus jie tikrai tave pažįsta.
Panašiai bendravimas su esamais įmonės nariais ir kolegomis klausytojais gali padėti parodyti, kaip gerai dirbate su kitais ir suteikti jums labai reikalingos socialinės paramos, kai naršote klausymosi procese. „Mačiau ir kitus šokėjus, kurie taip pat dalyvavo atrankoje kelis kartus“, – sako Kasunichas Fritzas. „Pradėsite kurti bendruomenę. Kadangi šokių pasaulis mažas, tai sukuria draugystę ir bičiulystę.
Apsaugokite savo savigarbą
Natūralu, kad jautiesi nusivylęs, kai tau pasakys „ne“, tačiau atminkite, kad vienas „ne“ nenulemia jūsų, kaip menininko, vertės ar ateities šokio srityje. Pripažinkite savo jausmus ir išsiaiškinkite, kokias savigarbos strategijas jums tinka.
Jūsų paramos tinkle esantys žmonės, pradedant draugais ir šeimos nariais, baigiant kolegomis šokėjais, gali būti galingi stiprintuvai jums sugrįžus ant žirgo, suteikdami perspektyvos jausmą ir patvirtindami jūsų talentą bei vertę. „Surask savo žmones. Surask savo draugus“, – sako Chiltonas. „Suraskite ką nors, kas po klausymo eis su jumis pasiimti sausainio“.
Galiausiai sutelkite dėmesį į tai, kas paskatino jus į atranką. „Jei pasiduosite iš karto, tik pakenksite sau“, – sako Martinsas. „Apsimoka grįžti atgal, ypač kai tai įmonė, su kuria jautiesi susijęs.

Naudodami tai, ką išmokote
Kai dalyvaujate įmonės, šou ar programos atrankoje antrą (arba trečią, ketvirtą ar penktą) kartą, labai svarbu pritaikyti pamokas, išmoktas iš ankstesnio (-ių) atmetimo (-ų). Štai trys patarimai, kaip pasirengti sėkmei, kai vėl dalyvaujate perklausoje.
- Įsirašykite, kaip darote derinius iš perklausos. Viena iš naudingiausių strategijų Rockette Ashley Kasunich Fritz buvo susirasti erdvę studijoje ir filmuoti save, darant derinius, kuriuos išmoko per atranką. „Nufilmuosiu juos vaizdo įraše, žiūrėčiau, patikrinčiau savo kampus, peržiūrėčiau juos ir pakartočiau procesą, panašiai kaip dabar darome per repeticijas“, – sako ji. „Viskas buvo apie raumenų atminties kūrimą kartojant“.
- Dalyvaukite pamokose pagal laidos, programos ar kompanijos stilių. Gali būti, kad jums gali prireikti daugiau laiko su atitinkamu judesio stiliumi ar choreografija. Roberto Moseso giminės šokėja Elena Martins prisimena, kaip jai buvo naujas ir kitoks Moses stilius, kai ji pirmą kartą persikėlė į Bay Area. „Man patiko šis stilius, bet suprantu, kodėl jis manęs nepasamdė iš karto“, – sako ji. „Tai tiesiog taip skyrėsi nuo to, ką dariau anksčiau“. Laikui bėgant jai labiau patiko Mozės estetika ir galiausiai prisijungė prie jo kompanijos.
- Įtraukite atsiliepimus. Daugelis kompanijų ir aktorių atrankos direktorių siūlo pataisymus ir atsiliepimus per atranką. Užsirašyti! „Rockettes“ direktorė Julie Branam tyčia pateikia šokėjams atsiliepimus per atrankas, kad sužinotų, kaip jie reaguos. „Kai įsigiliname į klausymo procesą, pateikiame konkrečias pastabas, kad pamatytume, ar jie gali pakoreguoti“, – sako ji. „Tai darbo dalis. Užrašome iki pasirodymo pabaigos, nes taip palaikome laidas švarias.


