Būdamas gyvas 6-erių metų, Alejandro Vargas turėjo daug energijos, kurią jo tėvai tikėjosi nukreipti į sportą. Po dviračių per visas įprastas galimybes atrodė, kad niekas nelipo. Tada, norėdamas sujungti Vargasą ir jo seserį su jų Kolumbijos paveldu, jo tėvai juos įtraukė į salsos klasę vietinėje studijoje Naujajame Džersyje. Štai tada viskas pasikeitė ir Vargas rado jo aistrą.
Vargasui senstant, jis rimtesnę šoko ir pradėjo lankyti šokių konvencijas kartu su savo studija „Dancin“ dėmesio centre. Savininkas Lizas Lebaras augino savo universalumą, skatindamas jį treniruotis kiekvienu stiliumi. „Ji išmokė mane būti samdomu šokėja“, – sako Vargas, „kaip pritaikomas chameleonas“.
Vargas vedė šią pamoką iš vidurinės mokyklos į kolegiją, kur jis lankė Juilliardą. „Aš visada domėjausi savo karjeros būdais, nesvarbu, ar tai būtų Brodvėjus, koncertinis darbas, komercinis darbas, TV ar filmas“, – sako Vargas. Nors „Juilliard“ daugiausia dėmesio skiria koncertiniam šokiui, Vargas liko atviras, o tai atsipirko. Savo vyresniais metais jam buvo pasiūlytas vaidmuo Justino Pecko šokių miuzikle Ilinojus.
Vargas debiutavo Brodvėjuje prieš baigdamas BFA iš Juilliardo. Po kelių mėnesių jis persikėlė į Lioną, Prancūziją, kur dabar šoka su pripažinta šiuolaikine kompanija „Opéra National de Lyon“.
Kalbėjomės su Vargas, norėdami daugiau kalbėti apie jo vyresnius metus ir apie pamokas, kurių jis išmoko.
Ant Juilliardo: „Juilliard išmokė mane apie tai, kas man nepatinka, arba nebūtinai esu patrauktas. Laimei, mes turėjome daug galimybių dirbti su skirtingais choreografais, ir ne visi procesai buvo mano mėgstamiausi. Bet aš manau, kad žinojimas, kas jums nepatinka bet kurioje terpėje, yra toks pat informatyvus, kaip žinoti, kas tau patinka, nes tai padeda tęsti būsimą sprendimų priėmimą per savo karjerą. Juilliardas taip pat išmokė mane, kaip ginti save. Jūs esate atsakingas ir turite išmokti būti geru komunikatoriumi, kuris yra svarbus gyvenimo įgūdis. “
Jo Brodvėjaus debiute Ilinojus: „Mokykloje mes surengėme dviejų dienų seminarą su Justinu Pecku, ir aš kreipiausi į jį kaip klasę, nes man viskas buvo. Bet galvoje aš žinojau, kad jis yra tas, su kuriuo noriu dirbti dėl jo portfelio, kuris apima tiek daug platformų. Tada, po poros savaičių, gavau Justino el. Laišką, sakydamas, kad man buvo pasiūlytas vaidmuo jo produkcijoje, Ilinojusir aš buvau be galo susijaudinęs. Nors mums buvo pasakyta, kad seminaras nebuvo klausymas, nes šokėjai turime šį instinktą viską traktuoti taip, lyg tai būtų klausymas ir būtų pasirengęs. Nebūtinai reikia pridėti spaudimą, bet suprasti, kad niekada nežinai, kas žiūri ar kur tai gali sukelti. Džiaugiuosi, kad jaudinausi dirbtuvėse ir sutelkiau dėmesį į malonumą, nesitikėdamas rezultato. “

Apie įmonės gyvenimą Prancūzijoje: „Man buvo pasiūlyta sutartis su„ Opéra de Lyon “prieš savaitę prieš atidarant Ilinojus Brodvėjuje, todėl mano emocijos buvo visų laikų aukščio. Aš nusprendžiau sudaryti sutartį, užuot apsistojęs Niujorke. Aš turėjau savęs paklausti, kur ketinu rasti daugiausiai augimo, o persikėlimas į Prancūziją buvo pasirinkimas, kuris mane labiau gąsdino. Bet aš taip pat paklausiau savęs: „Kodėl tai mane gąsdina? Vien todėl, kad mane gąsdina, dar nereiškia, kad būsiu nelaiminga “. Įsivaizdavau, kur jaučiausi labiausiai išstumti iš savo komforto zonos, ir tada paėmiau šuolį. Nebuvau tikras, ko tikėtis, bet aš tuo mėgaujuosi “.
Patariant įvairiai karjerai: „Visų pirma, būk atviras. Neturėkite aklųjų apie tai, ką norite padaryti. Jei sakote: „Aš noriu padaryti tik vieną dalyką“, galite uždaryti save į patirtį, kuri galėtų pakenkti jūsų susidomėjimui. Aš visada žinojau, kad noriu ištirti įvairius šokio aspektus per savo karjerą, tačiau nebuvau tikras dėl trajektorijos. Eidamas į savo vyresnius metus, aš supratau, kad prieš bandydamas Brodvėją, vėliau klausysiu įmonių. Bet tai pasirodė atvirkščiai.
Kas žino, kur eisiu ateityje, bet esu įsipareigojęs išlikti atviras bet kokioms galimybėms. “